“Мені дзвонять о 8 ранку!”, “Я пропускаю важливі дзвінки на роботі через рекламні!”, “Я пишу їм — виключіть мене, а вони не виключають!!” — знайомо?
Так, ми говоримо про смс і дзвінки від компаній, які опанували вашими персональними даними. Цей розділ буде повністю присвячений захисту ваших даних в мережі і грамотному відношенню до їх передачі.
Як ті МФО отримують мої контакти?
Кожен раз, коли лайка та крики припиняються, абоненту ставлять одне і те ж питання: “ви десь залишали контакти і давали згоду на їх обробку?”.
Питання більш риторичне, тому що десь давали і залишали точно, бо цей номер з’явився в базі.
А тепер давайте честно: ви коли-небудь читали Договір на обробку персональних даних? Саме так ви погоджуєтеся на передачу своїх даних в інші компанії — це стосується будь-яких організацій, починаючи від інтернет-магазинів, закінчуючи навчальними платформами.
Але з МФО справи йдуть ще цікавіше.
Коли ви залишаєте заявку на сайті певної компанії та не забираєте галочку в графі “Отримувати рекламні матеріали” (так, ставиться вона автоматично), саме ця одна компанія починає знайомити вас зі своїми продуктами, можливостями, акціями — просто працює з базою, тобто вами, щоб ви завжди були на зв’язку.
Але така компанія ніколи не передає ваші дані третім особам. Своїм клієнтам вона надсилає тільки свої пропозиції.
Але є одна дуже важлива та цікава річ. Є такі сайти, на яких зібрані пропозиції з багатьох МФО. Це кредитні агрегатори. Працюють вони так: ви подаєте свою заявку та сайт розсилає її в усі МФО. Сенс у тому, что ви можете збільшити свої шанси на отримання позики, адже хтось та підтвердить вам кредит.
І коли ваша анкета летить у компанії — вона надходить туди автоматично, та ті організації вже можуть розсилати вам свої рекламні матеріали.
Зрозуміло, що залишаючи заявку на сайті-агрегаторі ви з більшою ймовірністю отримаєте кредит без зайвих рухів, але якщо ви переживаєте за свої персональні дані, краще звертайтеся відразу в ту компанію, яка вас цікавить, та уважно стежте за галочками.
“Я погоджуюся на розсилки та даю згоду на обробку моїх даних” — така галочка частіш за все є ще на першому кроці анкети. Знімайте її та горя знати не будете. Але і про акції та промокоди не дізнаєтеся.
Чому розсилки корисні
Що зробити, щоб мене виключили з бази розсилок
Якщо так склалися зірки, і ви вже є одержувачем рекламних розсилок, не панікуйте і не сваріться. Все, що вам потрібно зробити, це зв’язатися з представником компанії, яка надсилає цю розсилку і написати таку інформацію:
“Добрий день, виключіть мене з бази розсилок. Ім’я, номер телефону (на який приходять розсилки), e-mail (на який приходять розсилки).”
Цього буде достатньо, щоб позбутися від настирливої реклами компанії і буде працювати більш ефективно, ніж крики і обурення (хоча іноді так хочеться).
Сенс цієї поради в тому, щоб ви давали ті контактні дані, які якраз потрібно виключити з рекламної бази, а не просто обурювалися їх прояву в своєму житті.
У кожної компанії на сайті є розділ Контакти та сторінка у Фейсбуці. Пишіть на імейл або у месседжер за цією формою та процес виключення вас із бази реклами та сповіщень буде значно швидшим та простішим.
Нарешті висновок
Якщо вам важливо отримати кредит, але при цьому ви не хочете використовувати сайти-агрегатори, щоб не поділитися з усім світом своїми даними — вихід є. Про нього буде наша наступна стаття. А поки, позбавляйтеся від настирливих рекламних повідомлень за нашою інструкцією та нехай користування кредитами буде спокійним, ввічливим та приємним.